2017. július 6., csütörtök

Vichy Slow Age arckrém

A múlt hónapban vettem magamnak egy Elle magazint, aminek a lapjai közt felfedeztem egy remek kis termékmintácskát. Nagyon örültem neki, hiszen eleve régen vettem már magamnak efféle nőcis magazint, na meg már nagyon régen volt az is, hogy ilyen kis apróságot kaptam volna.
Ez a minta egy újonnan megjelenő arckrémet mutatott be: a Vichy-től a Slow Age-et.


Egy szuper kis krém volt, kár hogy nem volt belőle több! :)
Teljesen beváltotta a hozzáfűzött reményeket, és persze a bemutatóban szereplő ígéreteket is, nem hiába, hisz a Vichy egy nagyon korrekt és minőségi márka.

Ez egy nappali hidratáló arckrém volt, ami megvédte a bőrt a külső környezeti ártalmaktól, valamint a már meglévő károkat is enyhítette: halványította a barna foltokat, kisimította az enyhébb mimikai ráncokat.
Szóval, szinte "elpusztította" a bőröregedés látható jeleit.
Hipoallergén formulája van, szóval az érzékeny bőrűek is bátran használhatják.

Egységes, üde bőrszínt kölcsönzött nekem,  kisimította a bőrfelszínemet, mélyen hidratált és a használata után egyből érzetem, hogy pezseg a bőröm az erőtől, a vitalitástól és egészen felfrissült.
Ez az érzés persze a Vichy termálvíz kivonatának is köszönhető.
Alapozás előtt kentem fel az arcomra, és remekül kijött vele (az alapozómról egyébként már ITT írtam korábban), nem táskásodott fel, nem lett csúszós, fényes a bőröm.

Igaz, én még fiatal vagyok, és mondhatjátok azt, hogy könnyű szépet tennie egy eleve fiatal bőrön.
Nos ez igaz, bár azért már nekem is van nevetőráncom így 25 éves fejjel a szám szegleteiben. Továbbá én a megelőzésnek vagyok híve: nem szeretném azt, hogy idősebb koromban totál aszott fejem legyen, ezért már "mindent a maga idejében" alapon, elkezdtem kenegetni a bőrömet enyhébb típusú ránctalanítós, feszesítős  krémekkel, és a ez a mostani termék is nagyon bevált a számomra ebből szempontból.

Finom, tiszta, olyan "vizes" illata van, ami nekem szintén nagyon tetszett.
Napvédő is van benne, ami vékony filmrétegként tapadt meg a bőrömön.
Szinte éreztem, hogy afféle "védőbástya" emelkedik a bőröm és a környezet közé ezzel krémmel.

Szóval, ennyi szép és jó dolog említése után, biztos vagyok abban, hogy a későbbiekben fogok vásárolni egy kisebb kiszerelésnyi Vichy Slow Age arckrémet.
Örülök, hogy kipróbálhattam ezt a terméket, ajánlom szívből mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése